Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Karinkaa | użytkownik

imię i nazwiskoKarina adresWarszawa zarejestrowany23.09.2007 @08:22:27 ostatnio na stronie12.07.2008 @22:14:38



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty70 komentarze285 posty na forum0

komputer / sprzęt
?

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Seedsups    14.11.2007 @15:00:34
dzieky fajne foty
_______
sedr84.blogspot.com
~Delinquent    14.11.2007 @13:24:45
Dzięki za odwiedziny...
Pozdrawiam
~zaik    14.11.2007 @13:06:49
kropka hmm
~luizburn    14.11.2007 @12:31:54
dzieki! :D
_______
Przepraszam, ale nie rozumiem po polsku.
if you comment in english will be better!
~DoReK    14.11.2007 @12:29:21
dzieki
~Nemezis1981    14.11.2007 @12:26:59
Piękne dzięki
~aakik    14.11.2007 @12:24:07
swietna modelka
pozdrawiam
~Niechwia    08.11.2007 @22:37:22
Nie ma za co oczywiiscie
~Niechwia    03.11.2007 @12:11:49
zgadzam sie z piotrek222... i to w 100 % !
~blackcat69    28.10.2007 @11:44:38
Dzięki! Pozdrawiam!
_______
Odważni to tacy, którzy realnie rozważywszy następstwa wyznania, możliwe powodzenie jak i związane z nim zagrożenia, podejmują je.
~Przem44    21.10.2007 @20:26:03
dziękuję, zerknę do Ciebie jak znajdę chwile wolnego
_______
Czekam,jakPustynnySęp..BySkorzystaćZWilgociTwojegoCiała...
~piotrek222    21.10.2007 @13:34:39
bardzo dziękuję jak zauważył przedmówca Twoje zdjęcia są bardzo sexi
_______
Komentować, komentować, jeszcze raz komentować
~hodura    19.10.2007 @11:10:27
dzieki ty tez masz fajne..... /sexi/... zdjecia
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~BarbaraSz    18.10.2007 @22:47:35
Dziekuje
~poll    03.10.2007 @23:08:16
dziękować piknie
_______
Każdy tak, dotknąć będzie chciał, pożyczyć, potrzymać, zabrać ile się da
~emeu    03.10.2007 @21:20:59
dzięki
~OrdinaryGirl    03.10.2007 @20:53:13
nie ma za co
a boy wiem, że fajny, bo mój :D
wpadnij czasem do mnie, pzdr.
_______
^photos out of ordinary^

Oceń mnie, zapraszam. :D
~hodura    01.10.2007 @15:28:29
fajne prace

_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~acres    23.09.2007 @23:56:34
dzieki moja bratanica w pelnym wydaniu
~Hordulf    23.09.2007 @20:47:35
A dziękuję bardzo za uznanie
I powodzenia na DA życzę !
~Hordulf    23.09.2007 @20:05:36
Ale wszystkie czy jakieś jedno konkretne ?
pozdrawiam Warszawę
~OrdinaryGirl    23.09.2007 @11:36:30
dzięki bardzo, witaj na dg
_______
^photos out of ordinary^

Oceń mnie, zapraszam. :D
~martaa16    23.09.2007 @09:58:34
_______
'always in my heart..'
[*]
~candy1977    23.09.2007 @09:28:42
Dziekuje za pozytywny komentarz i widze ze dopiero masz jedno zdjęcie,ale jest super!Trzymaj tak dalej! Pozdrawiam.
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt